Flatwiever i indirmesi lazim bilgisayarina ugrasilcak gibi deil dinliyemiyoruz diyip duracaklar en iyisi shoutcast dan yapacagin radyoyu media playere ekliyebilirsen cok iyi olur r10 dan bu konuda yardimci olucak arkadas var mi.?