• 10-12-2009, 19:30:27
    #1
    Merhaba!

    Satmak istediğim 2 adet domain var acaba nasıl satabilirim ?
  • 10-12-2009, 19:31:01
    #2
    domainleriniz çok baba değil ise r10 dan satmayı deneyebilirsiniz öncelikle
  • 10-12-2009, 19:33:12
    #3
    yani adam bana ödeme yapınca ne ayarlamalar yapacam onu soruyorum tabiki r10 dan satacam
  • 10-12-2009, 19:40:06
    #4
    evet ne yapmam gerekiyor nasıl ayarlamalar yapmam lazım??? bilen acil cevap yazsın lütfen
  • 10-12-2009, 19:53:11
    #5
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani adam bana ödeme yapınca ne ayarlamalar yapacam onu soruyorum tabiki r10 dan satacam
    nasıl yani ne ayarlamalar yapacam ? domaini baska kullanıcıya aktarmak istiyorum yapacaksın satacağın kişiden mail hesabını alıp ona göndereceksin olay bu
  • 10-12-2009, 19:57:34
    #6
    Domainlerin neler senin merak ettim şimdi
  • 10-12-2009, 19:57:47
    #7
    mnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yani ne ayarlamalar yapacam ? domaini baska kullanıcıya aktarmak istiyorum yapacaksın satacağın kişiden mail hesabını alıp ona göndereceksin olay bu
    ok teşekkürler