Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani adam bana ödeme yapınca ne ayarlamalar yapacam onu soruyorum tabiki r10 dan satacam
nasıl yani ne ayarlamalar yapacam ? domaini baska kullanıcıya aktarmak istiyorum yapacaksın satacağın kişiden mail hesabını alıp ona göndereceksin olay bu