Merhaba Arkadaşlar;
Çoğumuzda olduğu gibi benimde msn'de olan konuşmaların kayıt altında tutuyorum ve şifreli , 2007 yılında kaydedilmiş olan konuşmamın 1 tanesini açmam gerek fakat o zaman kullandığım şifremi hatırlayamıyorum , Google ve bir çok yerde araştırdım fakat PLE formatındaki dosyanın şifresini kırma gibi bir bilgi bulamadım. Eğer bana bu konu hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü o konuşma kaydını açmam gerek.
Not: Konuyu açıcak en uygun yer olarak burayı gördüm , yanlış yere açtıysam affedin arkadaşlar..
Sohbet Günlüğü Problemi
6
●1.042
- 29-10-2009, 15:59:37Dostum ben internetin altını üstünü getirdim yinede bulamadım bu konuyla ilgili bir bilgi herşey ile ilgili bir bilgi var ama ple ile ilgili hiçbir bilgi yok:SBuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2009, 16:48:39Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum denedim oda bir işe yaramıyor malesef :S