• 28-10-2009, 11:48:11
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    Çoğumuzda olduğu gibi benimde msn'de olan konuşmaların kayıt altında tutuyorum ve şifreli , 2007 yılında kaydedilmiş olan konuşmamın 1 tanesini açmam gerek fakat o zaman kullandığım şifremi hatırlayamıyorum , Google ve bir çok yerde araştırdım fakat PLE formatındaki dosyanın şifresini kırma gibi bir bilgi bulamadım. Eğer bana bu konu hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü o konuşma kaydını açmam gerek.


    Not: Konuyu açıcak en uygun yer olarak burayı gördüm , yanlış yere açtıysam affedin arkadaşlar..
  • 29-10-2009, 01:18:12
    #2
    Arkadaşlar yardımcı olabilecek hiç kimse yok mu? :S
  • 29-10-2009, 14:32:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Usta internetten baktım bende biraz ama hiç bir sonuç yok.
  • 29-10-2009, 15:59:37
    #4
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta internetten baktım bende biraz ama hiç bir sonuç yok.
    Dostum ben internetin altını üstünü getirdim yinede bulamadım bu konuyla ilgili bir bilgi herşey ile ilgili bir bilgi var ama ple ile ilgili hiçbir bilgi yok:S
  • 29-10-2009, 16:14:32
    #5
    Şu programı denermisiniz bir
  • 29-10-2009, 16:48:39
    #6
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu programı denermisiniz bir

    Dostum denedim oda bir işe yaramıyor malesef :S
  • 12-11-2009, 22:37:36
    #7
    Arkadaşlar bu konuya bir çözüm bulmam gerek , çözüm yolu gösterebilecek olan yok mu?