Merhaba Arkadaşlar;

Çoğumuzda olduğu gibi benimde msn'de olan konuşmaların kayıt altında tutuyorum ve şifreli , 2007 yılında kaydedilmiş olan konuşmamın 1 tanesini açmam gerek fakat o zaman kullandığım şifremi hatırlayamıyorum , Google ve bir çok yerde araştırdım fakat PLE formatındaki dosyanın şifresini kırma gibi bir bilgi bulamadım. Eğer bana bu konu hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü o konuşma kaydını açmam gerek.


Not: Konuyu açıcak en uygun yer olarak burayı gördüm , yanlış yere açtıysam affedin arkadaşlar..