Ben 3d tasarımcısıyım. 3d yazıcılarda baskı almak için gereken çizim dosyalarını oluşturuyorum. Elinizde mevcut olanları kesip, biçip gerekiyorsa farklı dosyalar ile birleştiriyorum. Geçen gün bu platformda bana iş için çizim yaptırmak isteyen bir platform üyesi arkadaş toplamda 4 saat sürecek iş için tamı tamına 250 TL teklif etti. İşini yapabilirsem günlük olarak bu tarzda 4 tane iş paslayabilirmiş. O da her zaman değil. Bir sürü laf kalabalığı yaptı arkadaş
sıkıntı şu, ben adamın tüm işlerini zamanında yaparsam günlük mesai saatleri içinde koskoca 500 TL kazanacağım. Ayda ise 15.000 TL yapıyor. Bu kadar büyük rakamın beni bozmasından korkuyorum
var mı böyle akıllı müşterileriniz ?

