• 26-05-2026, 21:20:40
    #1
    Merhabalar
    Ben 3d tasarımcısıyım. 3d yazıcılarda baskı almak için gereken çizim dosyalarını oluşturuyorum. Elinizde mevcut olanları kesip, biçip gerekiyorsa farklı dosyalar ile birleştiriyorum. Geçen gün bu platformda bana iş için çizim yaptırmak isteyen bir platform üyesi arkadaş toplamda 4 saat sürecek iş için tamı tamına 250 TL teklif etti. İşini yapabilirsem günlük olarak bu tarzda 4 tane iş paslayabilirmiş. O da her zaman değil. Bir sürü laf kalabalığı yaptı arkadaş sıkıntı şu, ben adamın tüm işlerini zamanında yaparsam günlük mesai saatleri içinde koskoca 500 TL kazanacağım. Ayda ise 15.000 TL yapıyor. Bu kadar büyük rakamın beni bozmasından korkuyorum var mı böyle akıllı müşterileriniz ?
  • 26-05-2026, 21:22:28
    #2
    Kurumsal PLUS
    @Farukturgut; 3d fabrikası var ona soralım
  • 26-05-2026, 21:34:00
    #3
    takip+++
  • 26-05-2026, 21:39:22
    #4
    Bionluk ta hesabım var arada girip bakıyorum. Ne kadar üçkağıtçı varsa toplanmış. Aydınlanma yaşayıp geri kapatıyorum iyi oluyor. Örnek bir tane bırakıyorum.
  • 26-05-2026, 21:43:19
    #5
    Eğer böyle fırsatları değerlendirebilirseniz sizin açınızdan bir yanda çok iyi. İstenilen bir ürünün tasarımı elinizde olduğuna göre o ürünün dosyasını satabilir veya o ürünü seri üretim yaparak piyasaya siz satabilirsiniz.

    3D talepleri genelde piyasada pahalı olan parçaları uygun fiyata yaptırtma çalışmasından kaynaklı.
  • 26-05-2026, 21:51:19
    #6
    @Serhat; Etiket için teşekkürler

    Tasarımı yapıp asıl parayı kazanan o kişi olur en kötü tasarım bile olsa bu fiyatlara çalışmak doğru değil. Tarayıcıda ki modelleri bile düzeltmeye nerdeyse 1.5k gibi rakamlar istiyorlar 1 saatlik iş. Gerisinin hesabını siz yapın.
  • 26-05-2026, 21:51:23
    #7
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer böyle fırsatları değerlendirebilirseniz sizin açınızdan bir yanda çok iyi. İstenilen bir ürünün tasarımı elinizde olduğuna göre o ürünün dosyasını satabilir veya o ürünü seri üretim yaparak piyasaya siz satabilirsiniz.

    3D talepleri genelde piyasada pahalı olan parçaları uygun fiyata yaptırtma çalışmasından kaynaklı.
    Çok haklısınız. İllaki kendimize göre ticaretimizi yapıyoruz. Whatsapp konuşmalarındaki edilen ısrarı ve canımın sıkılmasını anlatamam size.
  • 27-05-2026, 10:45:12
    #8
    Farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Serhat; Etiket için teşekkürler

    Tasarımı yapıp asıl parayı kazanan o kişi olur en kötü tasarım bile olsa bu fiyatlara çalışmak doğru değil. Tarayıcıda ki modelleri bile düzeltmeye nerdeyse 1.5k gibi rakamlar istiyorlar 1 saatlik iş. Gerisinin hesabını siz yapın.
    İlginiz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.