@Serhat; Etiket için teşekkürler
Tasarımı yapıp asıl parayı kazanan o kişi olur en kötü tasarım bile olsa bu fiyatlara çalışmak doğru değil. Tarayıcıda ki modelleri bile düzeltmeye nerdeyse 1.5k gibi rakamlar istiyorlar 1 saatlik iş. Gerisinin hesabını siz yapın.