Bandwith Neye Göre Gider?
26
●2.156
- 17-04-2007, 15:22:01Videolar bakımından götürmez. Ayrıntı düşünürsek sadece embed kodları götürüryakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

295 baytAlıntı - 17-04-2007, 15:28:14Üyeliği durdurulduBandwidthin neye göre arttıgını anladım artık sanırsam
Zaten site içeriğini değiştiricem. Ona göre hallederim artık.Tşkler arkadaşlar.
- 17-04-2007, 16:40:35Üyeliği durdurulduGrafiklerinizi optimize etmek en öenmlisidir, fakat kodlar arasındaki boşluklar da az da olsa bant genişliğini eritirler..
Örnek:
<html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254"> <title>Hoca</title> </head> <body> <table border="1" width="100%"> <tr> <td width="50%">Bir gün padişah Nasreddin Hoca`ya sormuş : -Hocam ben ölünce cennete mi gideceğim yoksa cehenneme mi, söyle bakayım? demiş. Hoca padişahtan korkmadan : -Cehenneme gidersiniz padişahım? demiş. Padişahın sinirden sakalları titremiş. Bu durumu gören Hoca : -Kızmayın padişahım ben aslında size cennete gidersiniz diyecektim fakat sizin cellatlarınızın kılıçlarıyla ölen suçsuz kişilerden cennet dolup taşmış. Bu yüzden cennete sığmazsınız diye cehenneme gidersiniz dedim, demiş.</td> <td width="50%"> </td> </tr> </table> </body> </html>Çok bant genişliği tüketir..
Eni İyisi:
<html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254"><title>Hoca</title></head><body><table border="1" width="100%"><tr><td width="50%">Bir gün padişah Nasreddin Hoca`ya sormuş : -Hocam ben ölünce cennete mi gideceğim yoksa cehenneme mi, söyle bakayım? demiş. Hoca padişahtan korkmadan : -Cehenneme gidersiniz padişahım? demiş. Padişahın sinirden sakalları titremiş. Bu durumu gören Hoca : -Kızmayın padişahım ben aslında size cennete gidersiniz diyecektim fakat sizin cellatlarınızın kılıçlarıyla ölen suçsuz kişilerden cennet dolup taşmış. Bu yüzden cennete sığmazsınız diye cehenneme gidersiniz dedim, demiş.</td><td width="50%"> </td></tr></table></body></html>
Şeklinde boşlukları yok etmektir, tabii ki table yerine css ile div kullanmak gerekir.. - 17-04-2007, 17:58:29Üyeliği durdurulduSol taraftaki butonlar hem berbat duruyor hemde BW yiyebilir. 26 tane resim hepsi 5 KB olsa 26*5=130 KB yapar
130 KB günde 1500 kez yüklenirse
1500 x 130 = 195000 Kb (Yaklaşık 180 MB)
Günlük: 180 MB yedi dersek
Aylık: 5400 MB (Yaklaşık 5 GB )
Resimlerden ziyade CSS ile güzel şeyler yapılabilir diye düşünüyorum. Emin ol sitende bulunan 3-4 tane resim en az günde 500 MB yiyor
- 17-04-2007, 19:22:01Üyeliği durdurulduyoutube üzerinden aktarıldığı için senin bw'ne bir etki yapmıyor.yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
