Grafiklerinizi optimize etmek en öenmlisidir, fakat kodlar arasındaki boşluklar da az da olsa bant genişliğini eritirler..
Örnek:
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">
<title>Hoca</title>
</head>
<body>
<table border="1" width="100%">
<tr>
<td width="50%">Bir gün padişah Nasreddin Hoca`ya sormuş : -Hocam
ben ölünce cennete mi gideceğim yoksa cehenneme mi, söyle bakayım?
demiş. Hoca padişahtan korkmadan : -Cehenneme gidersiniz padişahım?
demiş. Padişahın sinirden sakalları titremiş. Bu durumu gören Hoca :
-Kızmayın padişahım ben aslında size cennete gidersiniz diyecektim
fakat sizin cellatlarınızın kılıçlarıyla ölen suçsuz kişilerden
cennet dolup taşmış. Bu yüzden cennete sığmazsınız diye cehenneme
gidersiniz dedim, demiş.</td>
<td width="50%"> </td>
</tr>
</table>
</body>
</html>Çok bant genişliği tüketir..
Eni İyisi:
<html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254"><title>Hoca</title></head><body><table border="1" width="100%"><tr><td width="50%">Bir gün padişah Nasreddin Hoca`ya sormuş : -Hocam ben ölünce cennete mi gideceğim yoksa cehenneme mi, söyle bakayım? demiş. Hoca padişahtan korkmadan : -Cehenneme gidersiniz padişahım? demiş. Padişahın sinirden sakalları titremiş. Bu durumu gören Hoca : -Kızmayın padişahım ben aslında size cennete gidersiniz diyecektim fakat sizin cellatlarınızın kılıçlarıyla ölen suçsuz kişilerden cennet dolup taşmış. Bu yüzden cennete sığmazsınız diye cehenneme gidersiniz dedim, demiş.</td><td width="50%"> </td></tr></table></body></html>
Şeklinde boşlukları yok etmektir, tabii ki table yerine css ile div kullanmak gerekir..