Selam arkadaşlar, Robots.txt ile tüm botları siteme girmesini engellemek istiyorum. Nasıl yapacagım?
User-agent: *
Disallow: /
Bu dogru mudur? Emin olmak istiyorum. Deneme yapacagım çok önemli benim için.
Siteme Botların gelmesini engellemek
10
●9.141
- 12-09-2009, 00:25:27evet o komutla google-yahoo-bing vs web botlarının sitenizi indexlemesini önleyebilirsiniz.
Ancak unutmayın her bot robots.txt kurallarına uymaz, uymayanlar (bilinen arama motorlarından bahsetmiyorum) genede sitenizi indexleyebilirler.
tavsiyem ***** sitelerdeki gibi splash sayfa kullanmanız. - 12-09-2009, 00:32:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.splash sayfa tavsiyeni biraz detaylı anlatırmısınvictories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2009, 02:21:31sayfalarınızda session kullanarak aşağıdaki gibi gelen kullanıcının ilk girişi işe yani daha önce girip çerez bırakmamışsa başka bir url ye yok varsa sitenize devam etmesini sağlarsınız, bu sayede arama motoru botları sadece splash sayfanızı görürler.
<? session_start(); $verify = $_SESSION['verify']; if($verify != "true") { $verify = $_GET['verify']; if($verify != "true") { header("Location: ".$link."ilkziyaret.php"); } else { $_SESSION['verify'] = "true"; } } ?> - 12-09-2009, 19:35:00evet gelen tüm botlar, ayarladığınız sayfaya yönlenir site içeriğinizi göremezler.foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla bende çok merak ettim, niye botları istemediğinizi, millet botlar gelsin diye yırtınıyor siz engellemek istiyorsunuz