• 11-09-2009, 23:41:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaşlar, Robots.txt ile tüm botları siteme girmesini engellemek istiyorum. Nasıl yapacagım?

    User-agent: *
    Disallow: /

    Bu dogru mudur? Emin olmak istiyorum. Deneme yapacagım çok önemli benim için.
  • 12-09-2009, 00:25:27
    #2
    evet o komutla google-yahoo-bing vs web botlarının sitenizi indexlemesini önleyebilirsiniz.

    Ancak unutmayın her bot robots.txt kurallarına uymaz, uymayanlar (bilinen arama motorlarından bahsetmiyorum) genede sitenizi indexleyebilirler.

    tavsiyem ***** sitelerdeki gibi splash sayfa kullanmanız.
  • 12-09-2009, 00:32:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet o komutla google-yahoo-bing vs web botlarının sitenizi indexlemesini önleyebilirsiniz.

    Ancak unutmayın her bot robots.txt kurallarına uymaz, uymayanlar (bilinen arama motorlarından bahsetmiyorum) genede sitenizi indexleyebilirler.

    tavsiyem ***** sitelerdeki gibi splash sayfa kullanmanız.
    splash sayfa tavsiyeni biraz detaylı anlatırmısın
  • 12-09-2009, 02:21:31
    #4
    sayfalarınızda session kullanarak aşağıdaki gibi gelen kullanıcının ilk girişi işe yani daha önce girip çerez bırakmamışsa başka bir url ye yok varsa sitenize devam etmesini sağlarsınız, bu sayede arama motoru botları sadece splash sayfanızı görürler.


    <?
    session_start();
        $verify = $_SESSION['verify'];
        if($verify != "true")
        {
          $verify = $_GET['verify'];
          if($verify != "true")
          {
            header("Location: ".$link."ilkziyaret.php");
          }
          else
          {
            $_SESSION['verify'] = "true";
          }
        }
    ?>
  • 12-09-2009, 15:09:29
    #5
    bu olayda tüm botlar mı engellenmiş oluyor
  • 12-09-2009, 17:57:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    merak ettim neden engelliyorsunuz ?
  • 12-09-2009, 19:35:00
    #7
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu olayda tüm botlar mı engellenmiş oluyor
    evet gelen tüm botlar, ayarladığınız sayfaya yönlenir site içeriğinizi göremezler.

    valla bende çok merak ettim, niye botları istemediğinizi, millet botlar gelsin diye yırtınıyor siz engellemek istiyorsunuz
  • 12-09-2009, 19:59:42
    #8
    Sadece telekom botlarını engelleyen kodun varmı
  • 12-09-2009, 20:23:15
    #9
    telekomun botu yokki