Selam arkadaşlar, Robots.txt ile tüm botları siteme girmesini engellemek istiyorum. Nasıl yapacagım?

User-agent: *
Disallow: /

Bu dogru mudur? Emin olmak istiyorum. Deneme yapacagım çok önemli benim için.