KarahaNCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgili Werbmaster lar Bakabilir mi?
10
●803
- 10-09-2009, 19:46:02

Arkadaşlar resimde olanların hepsini yaptım bu kısma kadar geldim şimdi ne yapacam msn kapadım açdım mail e tıklayınca yine Outlook Express açılıyor ben hotmail açılsın istiyorum. Msn den yardım yada buradan lütfen birileri yardım etsin. Teşekkür ederim.
