• 10-09-2009, 19:26:22
    #10
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KarahaNCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatım için çok teşekkürler hemen deniyorum.
    Rica ederim =)
  • 10-09-2009, 19:46:02
    #11

    Arkadaşlar resimde olanların hepsini yaptım bu kısma kadar geldim şimdi ne yapacam msn kapadım açdım mail e tıklayınca yine Outlook Express açılıyor ben hotmail açılsın istiyorum. Msn den yardım yada buradan lütfen birileri yardım etsin. Teşekkür ederim.