
Arkadaşlar resimde olanların hepsini yaptım bu kısma kadar geldim şimdi ne yapacam msn kapadım açdım mail e tıklayınca yine Outlook Express açılıyor ben hotmail açılsın istiyorum. Msn den yardım yada buradan lütfen birileri yardım etsin. Teşekkür ederim.