• 27-06-2025, 16:25:55
    #1
    Herkese selamlar ben Esna burada yeniyim. Görsel iletişim tasarımı bölümü öğrencisiyim, R10'da hem kendimi geliştirmek hem de gelir elde etmek için elimden geleni yapmak istiyorum. Herkese iyi forumlar.
  • 27-06-2025, 16:26:30
    #2
    Hoşgeldin. Herşey gönlünce olsun hocam
  • 27-06-2025, 16:26:47
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Hoşgeldiniz
  • 27-06-2025, 16:27:53
    #4
    Hayırlı olsun hocam
  • 27-06-2025, 16:28:55
    #5
    Hoşgeldiniz iyi forumlar
  • 27-06-2025, 16:30:13
    #6
    Hoşgeldiniz.
  • 27-06-2025, 16:36:32
    #7
    salihturker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldin. Herşey gönlünce olsun hocam
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldiniz
    Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    ChenSeaGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldiniz iyi forumlar
    takiples adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldiniz.
    Hoşbuldım, teşekkür ederim.
  • 27-06-2025, 17:08:06
    #8
    Hoş geldiniz hocam