Konu
Selamlar R10 kullanıcıları
27-06-2025, 16:25:55
#1
Rigbie
Herkese selamlar ben Esna burada yeniyim. Görsel iletişim tasarımı bölümü öğrencisiyim, R10'da hem kendimi geliştirmek hem de gelir elde etmek için elimden geleni yapmak istiyorum. Herkese iyi forumlar.