• 06-08-2009, 10:55:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Benim Inca Kablosuz Adsl 2/2 Modem Var.Modemi Kablolu Olarak Kullanınca İnternet Hızım Gayet İyi.Ama Kabloyu Çıkartıp Kablosuz Bağlandığımda İnternet Çok Yavaşlıyor.Modemi Tek Kişi Kullanıyorum.Şifresi Var,Yani Kimse Giremiyor Modemime.Modemle Olan Mesafem 10 cm Civarı.Modemi Yeni Aldık Sayılır Sağ Alt Taraftan Sinyal Gücüne Bakıyorum Mükemmel Diyor. Yani Demek İstediğim Modemi Kablosuz Kullanmaya Çalışınca İnternetim Çok Yavaşlıyo.Çözümü Bilen Varsa Yazsın Lütfen.Şimdiden Teşekkürler..
  • 06-08-2009, 11:06:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SinanYorulmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Benim Inca Kablosuz Adsl 2/2 Modem Var.Modemi Kablolu Olarak Kullanınca İnternet Hızım Gayet İyi.Ama Kabloyu Çıkartıp Kablosuz Bağlandığımda İnternet Çok Yavaşlıyor.Modemi Tek Kişi Kullanıyorum.Şifresi Var,Yani Kimse Giremiyor Modemime.Modemle Olan Mesafem 10 cm Civarı.Modemi Yeni Aldık Sayılır Sağ Alt Taraftan Sinyal Gücüne Bakıyorum Mükemmel Diyor. Yani Demek İstediğim Modemi Kablosuz Kullanmaya Çalışınca İnternetim Çok Yavaşlıyo.Çözümü Bilen Varsa Yazsın Lütfen.Şimdiden Teşekkürler..
    Wireeles'ler kablosuza göre hep yavaştır...
  • 06-08-2009, 11:37:14
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Aslında bilinen bir yanlış daha vardır modeme ne kadar yakın isek o kadar hızlı olacağını zannederiz ancak kablosuz alıcı, vericiye çok yakın olursada bazen böyle sorunlar yaşatabiliyor.
  • 07-08-2009, 02:51:22
    #4
    SinanYorulmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Benim Inca Kablosuz Adsl 2/2 Modem Var.Modemi Kablolu Olarak Kullanınca İnternet Hızım Gayet İyi.Ama Kabloyu Çıkartıp Kablosuz Bağlandığımda İnternet Çok Yavaşlıyor.Modemi Tek Kişi Kullanıyorum.Şifresi Var,Yani Kimse Giremiyor Modemime.Modemle Olan Mesafem 10 cm Civarı.Modemi Yeni Aldık Sayılır Sağ Alt Taraftan Sinyal Gücüne Bakıyorum Mükemmel Diyor. Yani Demek İstediğim Modemi Kablosuz Kullanmaya Çalışınca İnternetim Çok Yavaşlıyo.Çözümü Bilen Varsa Yazsın Lütfen.Şimdiden Teşekkürler..
    ben 2 metre mesafede kullanıyorum herhangi bir sorun yok modem ayarların ile oyna mesela wpa2 yap hem güvenli hem hızlı birde sanırım inca demişsin modem isini bir zoom yapar bir de zoom yapar modemindende kaynaklanıyor olabilir ucuz etin yahnisi misali yani
  • 07-08-2009, 04:24:42
    #5
    arada parazit yapan başka birşey vardır. sinyal gücü mükemmel olabilir ama sinyal parazitli ise hızınız çok düşük ve bağlantınız kesik kesik olacaktır.

    modemle aranızda telsiz telefon, televizyon, radyo, mikrodalga fırın vs. bir cihaz varsa modem yerini değiştirmeyi deneyin.
  • 07-08-2009, 04:28:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wireeles'ler kablosuza göre hep yavaştır...
    wireless zaten kablosuz değil mi?
  • 07-08-2009, 09:58:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yavaş olduğunu nasıl anladın? hız testi yaptırmayı denermisiniz? eğer hız testindede yavaşlıyorsa muhtemelen wirilessin 20 liralık birşeydir

    kadir007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wireless zaten kablosuz değil mi?
    hayır değil. wireless bilgisayar ile modem arasındaki bağlantıyı sağlayan cihaz

  • 07-08-2009, 10:20:31
    #8
    Wire kablo demektir. Wireless da kablosuz.

    Bilgisayarla modem arasında bağlantıyı sağlayan Router aleti olmasın?

    Direkt bilgisayara takılanı diyorsanız onun da adı "usb adaptör"dür.