Kablosuz Bağlanma Sorunu
7
●1.096
- 06-08-2009, 10:55:50Üyeliği durdurulduArkadaşlar Benim Inca Kablosuz Adsl 2/2 Modem Var.Modemi Kablolu Olarak Kullanınca İnternet Hızım Gayet İyi.Ama Kabloyu Çıkartıp Kablosuz Bağlandığımda İnternet Çok Yavaşlıyor.Modemi Tek Kişi Kullanıyorum.Şifresi Var,Yani Kimse Giremiyor Modemime.Modemle Olan Mesafem 10 cm Civarı.Modemi Yeni Aldık Sayılır Sağ Alt Taraftan Sinyal Gücüne Bakıyorum Mükemmel Diyor. Yani Demek İstediğim Modemi Kablosuz Kullanmaya Çalışınca İnternetim Çok Yavaşlıyo.Çözümü Bilen Varsa Yazsın Lütfen.Şimdiden Teşekkürler..
- 06-08-2009, 11:06:09Üyeliği durdurulduWireeles'ler kablosuza göre hep yavaştır...SinanYorulmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2009, 11:37:14Aslında bilinen bir yanlış daha vardır modeme ne kadar yakın isek o kadar hızlı olacağını zannederiz ancak kablosuz alıcı, vericiye çok yakın olursada bazen böyle sorunlar yaşatabiliyor.
- 07-08-2009, 02:51:22ben 2 metre mesafede kullanıyorum herhangi bir sorun yok modem ayarların ile oyna mesela wpa2 yap hem güvenli hem hızlı birde sanırım inca demişsin modem isini bir zoom yapar bir de zoom yapar modemindende kaynaklanıyor olabilir ucuz etin yahnisi misali yaniSinanYorulmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2009, 04:24:42arada parazit yapan başka birşey vardır. sinyal gücü mükemmel olabilir ama sinyal parazitli ise hızınız çok düşük ve bağlantınız kesik kesik olacaktır.
modemle aranızda telsiz telefon, televizyon, radyo, mikrodalga fırın vs. bir cihaz varsa modem yerini değiştirmeyi deneyin. - 07-08-2009, 04:28:45Üyeliği durdurulduwireless zaten kablosuz değil mi?MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2009, 09:58:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yavaş olduğunu nasıl anladın? hız testi yaptırmayı denermisiniz? eğer hız testindede yavaşlıyorsa muhtemelen wirilessin 20 liralık birşeydir

hayır değil. wireless bilgisayar ile modem arasındaki bağlantıyı sağlayan cihazkadir007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
