SinanYorulmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Benim Inca Kablosuz Adsl 2/2 Modem Var.Modemi Kablolu Olarak Kullanınca İnternet Hızım Gayet İyi.Ama Kabloyu Çıkartıp Kablosuz Bağlandığımda İnternet Çok Yavaşlıyor.Modemi Tek Kişi Kullanıyorum.Şifresi Var,Yani Kimse Giremiyor Modemime.Modemle Olan Mesafem 10 cm Civarı.Modemi Yeni Aldık Sayılır Sağ Alt Taraftan Sinyal Gücüne Bakıyorum Mükemmel Diyor. Yani Demek İstediğim Modemi Kablosuz Kullanmaya Çalışınca İnternetim Çok Yavaşlıyo.Çözümü Bilen Varsa Yazsın Lütfen.Şimdiden Teşekkürler..
ben 2 metre mesafede kullanıyorum herhangi bir sorun yok modem ayarların ile oyna mesela wpa2 yap hem güvenli hem hızlı birde sanırım inca demişsin modem isini bir zoom yapar bir de zoom yapar modemindende kaynaklanıyor olabilir ucuz etin yahnisi misali yani