• 24-07-2009, 11:51:02
    #10
    şuan açtığım herşey indexlendi gibi ama info yok . getirmenin kısa bir yolu varmıdır ?
  • 24-07-2009, 11:53:58
    #11
    SST
    Üyeliği durduruldu
    augmentin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan açtığım herşey indexlendi gibi ama info yok . getirmenin kısa bir yolu varmıdır ?
    Masaüstünde sağ tıklayın yeni kısayol oluştur deyin. İsmini de info:siteismi.com yapın.
  • 24-07-2009, 11:57:13
    #12
    SST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masaüstünde sağ tıklayın yeni kısayol oluştur deyin. İsmini de info:siteismi.com yapın.
    hahahah
    +rep olsa verirdim sabah sabah yarıldım ya
  • 24-07-2009, 12:02:34
    #13
    SST
    Üyeliği durduruldu
    işte ben de rep olmadığı için rahat rahat yazıyorum ya. Eskiden olsa yazmazdım inan
  • 24-07-2009, 12:07:27
    #14
    SST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte ben de rep olmadığı için rahat rahat yazıyorum ya. Eskiden olsa yazmazdım inan
    ama sana birşey söyliyim ben dalga geçebilen ve bunu kaldırabilen bi insanım . bu forumda bu şakayı bile kaldıramicak adam var ...
  • 24-07-2009, 13:45:41
    #15
    Zirve100.com üye ol sayaç al..

    onaylandıktan 2 gun sonra indexlendimm
  • 24-07-2009, 16:38:32
    #16
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zirve100.com üye ol sayaç al..
    onaylandıktan 2 gun sonra indexlendimm
    zaten ben siteyi açtığım günün gecesi indexlendim ...
    problem o değil . saçma saçma indexleniyorum problem bu