SST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte ben de rep olmadığı için rahat rahat yazıyorum ya. Eskiden olsa yazmazdım inan
ama sana birşey söyliyim ben dalga geçebilen ve bunu kaldırabilen bi insanım . bu forumda bu şakayı bile kaldıramicak adam var ...