Konu
Yeni sitenin indexlenmesi .
24-07-2009, 12:07:27
#14
augmentin
SST adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
işte ben de rep olmadığı için rahat rahat yazıyorum ya. Eskiden olsa yazmazdım inan
ama sana birşey söyliyim ben dalga geçebilen ve bunu kaldırabilen bi insanım . bu forumda bu şakayı bile kaldıramicak adam var ...