• 30-06-2009, 22:32:11
    #1
    Arkadaslar 4 haneli operatör numarası nasıl alabılırım? Yani yyyy yaz xxxx 'e gönder.. Üyelik için kullanıcamda, bilen varmı acaba? Neler yapmam gerekıyor..?
  • 30-06-2009, 22:43:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Burada biraz bilgi var
  • 30-06-2009, 22:49:14
    #3
    PecLotx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada biraz bilgi var
    Tesekkurlerr, ben bu konuyu görmemiştım
  • 30-06-2009, 22:54:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Altından kalkabilir misin :P
  • 01-07-2009, 00:08:13
    #5
    HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altından kalkabilir misin :P
    bende 300 bin $ olsa r10'da ne işim olur
  • 01-07-2009, 09:39:57
    #6
    gsm operatörleri ile görüşmen daha sağlıklı olur