4 Haneli Operatör Numarası Nasıl Alabılırım?
5
●931
- 30-06-2009, 22:49:14Tesekkurlerr, ben bu konuyu görmemiştımPecLotx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2009, 00:08:13bende 300 bin $ olsa r10'da ne işim olurHatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle