Konu
4 Haneli Operatör Numarası Nasıl Alabılırım?
01-07-2009, 00:08:13
#5
ulass1905
HatayMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Altından kalkabilir misin :P
bende 300 bin $ olsa r10'da ne işim olur