• 20-06-2009, 00:38:18
    #1
    Merhabalar Arkadaşlar yeni ve acemiyim benim adıyamanspor un sitesine(www.adiyamanspor.net) puan durumu ve fikstur atmayı istiyorum ama kodlama bilmiyorum bunların hazırı var mı yada yardımcı olacak arkadaşlar olursa minnettar olurum ...
  • 20-06-2009, 00:47:08
    #2
    Mackolik.com @ Mackolik.com
  • 20-06-2009, 06:54:50
    #3
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buradan php ile nasıl çekebiliriz, sadece turkcell süper lig kodunu vermişler, file get komutu ile nasıl çekebiliriz örneğin bank asya 1.ligi
  • 20-06-2009, 08:10:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kodu vermişler zaten sitede. İşinizi görmezmi ?

    <iframe src="http://www.mackolik.com/ExchangeIndex.asp?id=2" width="650" frameborder="0" scrolling="auto" width="780px" height="600"></iframe>
  • 20-06-2009, 09:49:02
    #5
    bu kadar teferruta gerek yok sadece ben genel puan durumu (iç-dış'a gerek yok) sadece o kısmı çekmek istiyorum, ve kendi sitemin temasına görede uyarlamak istiyorum yani css den style atayarak, bir sitede görmüştüm adam bir başka sitede ne kadar veri varsa süper çekmiş sanki kendi sitesindeymiş gibi, hemde kendi style ne uygun. yani iframe şekli değil.
  • 22-06-2009, 00:46:06
    #6
    Dostum aynen öyle bişiler olsa süper olacak