bu kadar teferruta gerek yok sadece ben genel puan durumu (iç-dış'a gerek yok) sadece o kısmı çekmek istiyorum, ve kendi sitemin temasına görede uyarlamak istiyorum yani css den style atayarak, bir sitede görmüştüm adam bir başka sitede ne kadar veri varsa süper çekmiş sanki kendi sitesindeymiş gibi, hemde kendi style ne uygun. yani iframe şekli değil.