Düne kadar bloguma yazı yazabiliyordum şimdi hiç birşey yazamıyorum sorun nedir sizce ?
Kategori fLan ekleniyor yazı ekleyemiyorum..
Blogcu.com'dan açtım bloğumu
Önce Türkçeyi düzgün kullanmayı öğren. BöYLe yazmak zor olmuyor mu? Sorununa gelince ise blogcu.com da genel olarak bir sorun var herhalde. Şu sıralar sık sık duyduğum bir sorun bu.
L'leri büyük yapmayı alışmışım daha yeni yeni düzeltiyorum hatamı farkındaysan her l kullandığımda büyük yapmadım özen göstermeye çalışıyorum hatta önceki yazdıklarımıda kontroll et istersen
Sırf bir harfi büyük yazdım diye söylüyorsun ya sana dicek bişey bulamıyorum.