L'leri büyük yapmayı alışmışım daha yeni yeni düzeltiyorum hatamı farkındaysan her l kullandığımda büyük yapmadım özen göstermeye çalışıyorum hatta önceki yazdıklarımıda kontroll et istersen
Sırf bir harfi büyük yazdım diye söylüyorsun ya sana dicek bişey bulamıyorum.