• 02-12-2023, 23:01:26
    #19
    Site çok guzel olmus cok begendim bende opencart ile acmayi dusunuyorum ne kadar maliyet tuttu acaba
  • 03-12-2023, 00:37:22
    #20
    hayırlı olsun, emek var, inşAlla htutar da boşa gitmez
  • 03-12-2023, 00:49:50
    #21
    domain ismi çok hoş bence site yi de inceledim gayet güzel olmuş site de elinize sağlık hayırlı olsun hocam
  • 03-12-2023, 03:33:52
    #22
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Çok güzel olmuş. Hayırlı olsun hocam.

    Opencart v3 sanırım. Journal tema ile kendiniz mi yaptınız acaba tasarımı ?
  • 03-12-2023, 04:51:06
    #23
    Hayırlı olsun, görsel revizesine bende kaılıyorum daha soft ve kurumsal görseller olabilir. Allah utandırmasın.
  • 03-12-2023, 12:04:32
    #24
    Gerçekten çok beğendim. Göze hoş geliyor. Bol kazançlarınız olsun.
  • 03-12-2023, 14:01:48
    #25
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun güzel görünüyor. umarım başarılı olursunuz.
    Site altyapısı endir. mobilden detaylı bakamadım.
    Selamlar, beğendiğinize sevindim. Alt yapı opencart. Teşekkürler


    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ürünleri siz mi yapıyorsunuz ve yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?
    Evet ürünleri biz yapıyoruz. Yurt dışı gönderimi maalesef şimdilik yok

    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site çok guzel olmus cok begendim bende opencart ile acmayi dusunuyorum ne kadar maliyet tuttu acaba
    Aslında opencarttan çok iyi anlıyorum. Maliyet olarak 4-5 modül satın aldım onlar 200-250$ tuttu. Onun dışımda tema geliştirmeye 10k

    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain ismi çok hoş bence site yi de inceledim gayet güzel olmuş site de elinize sağlık hayırlı olsun hocam
    çok teşekkürler 🙏

    YGZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş. Hayırlı olsun hocam.

    Opencart v3 sanırım. Journal tema ile kendiniz mi yaptınız acaba tasarımı ?
    Teşekkürler. Yok ben oc den alıyorum ama tema geliştirmeyi başka bir arkadaşa 10k civarında y

    Gokyuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, görsel revizesine bende kaılıyorum daha soft ve kurumsal görseller olabilir. Allah utandırmasın.
    Çok sağ olun. O ilk i

    denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok beğendim. Göze hoş geliyor. Bol kazançlarınız olsun.
    teşekkürler 🙏
  • 03-12-2023, 16:52:25
    #26
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    BuyAdLink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, beğendiğinize sevindim. Alt yapı opencart. Teşekkürler




    Evet ürünleri biz yapıyoruz. Yurt dışı gönderimi maalesef şimdilik yok



    Aslında opencarttan çok iyi anlıyorum. Maliyet olarak 4-5 modül satın aldım onlar 200-250$ tuttu. Onun dışımda tema geliştirmeye 10k



    çok teşekkürler 🙏



    Teşekkürler. Yok ben oc den alıyorum ama tema geliştirmeyi başka bir arkadaşa 10k civarında y



    Çok sağ olun. O ilk i



    teşekkürler 🙏
    Temayı forumdan hangi arkadaş yaptı acaba hocam ? Başarılar dilerim.
  • 03-12-2023, 21:30:26
    #27
    YGZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı forumdan hangi arkadaş yaptı acaba hocam ? Başarılar dilerim.
    yok forumdan birine yaptırmadım. Freelancer.com dan bir hintli arkadaş yaptı )