TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun güzel görünüyor. umarım başarılı olursunuz.
Site altyapısı endir. mobilden detaylı bakamadım.
Selamlar, beğendiğinize sevindim. Alt yapı opencart. Teşekkürler


GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ürünleri siz mi yapıyorsunuz ve yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?
Evet ürünleri biz yapıyoruz. Yurt dışı gönderimi maalesef şimdilik yok

erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site çok guzel olmus cok begendim bende opencart ile acmayi dusunuyorum ne kadar maliyet tuttu acaba
Aslında opencarttan çok iyi anlıyorum. Maliyet olarak 4-5 modül satın aldım onlar 200-250$ tuttu. Onun dışımda tema geliştirmeye 10k

Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain ismi çok hoş bence site yi de inceledim gayet güzel olmuş site de elinize sağlık hayırlı olsun hocam
çok teşekkürler 🙏

YGZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel olmuş. Hayırlı olsun hocam.

Opencart v3 sanırım. Journal tema ile kendiniz mi yaptınız acaba tasarımı ?
Teşekkürler. Yok ben oc den alıyorum ama tema geliştirmeyi başka bir arkadaşa 10k civarında y

Gokyuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, görsel revizesine bende kaılıyorum daha soft ve kurumsal görseller olabilir. Allah utandırmasın.
Çok sağ olun. O ilk i

denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok beğendim. Göze hoş geliyor. Bol kazançlarınız olsun.
teşekkürler 🙏