hayırlı olsun güzel görünüyor. umarım başarılı olursunuz.
Site altyapısı endir. mobilden detaylı bakamadım.
Selamlar, beğendiğinize sevindim. Alt yapı opencart. Teşekkürler
Hocam ürünleri siz mi yapıyorsunuz ve yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?
Evet ürünleri biz yapıyoruz. Yurt dışı gönderimi maalesef şimdilik yok
Site çok guzel olmus cok begendim bende opencart ile acmayi dusunuyorum ne kadar maliyet tuttu acaba
Aslında opencarttan çok iyi anlıyorum. Maliyet olarak 4-5 modül satın aldım onlar 200-250$ tuttu. Onun dışımda tema geliştirmeye 10k
domain ismi çok hoş bence site yi de inceledim gayet güzel olmuş site de elinize sağlık hayırlı olsun hocam
çok teşekkürler

🙏
Çok güzel olmuş. Hayırlı olsun hocam.
Opencart v3 sanırım. Journal tema ile kendiniz mi yaptınız acaba tasarımı ?
Teşekkürler. Yok ben oc den alıyorum ama tema geliştirmeyi başka bir arkadaşa 10k civarında y
Hayırlı olsun, görsel revizesine bende kaılıyorum daha soft ve kurumsal görseller olabilir. Allah utandırmasın.
Çok sağ olun. O ilk i
Gerçekten çok beğendim. Göze hoş geliyor. Bol kazançlarınız olsun.
teşekkürler 🙏