E-Ticaret Sitemizi Açtık, Sizce Nasıl?
26
●1.318
- 02-12-2023, 23:01:26Site çok guzel olmus cok begendim bende opencart ile acmayi dusunuyorum ne kadar maliyet tuttu acaba
- 03-12-2023, 14:01:48Selamlar, beğendiğinize sevindim. Alt yapı opencart. TeşekkürlerTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Evet ürünleri biz yapıyoruz. Yurt dışı gönderimi maalesef şimdilik yokGokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında opencarttan çok iyi anlıyorum. Maliyet olarak 4-5 modül satın aldım onlar 200-250$ tuttu. Onun dışımda tema geliştirmeye 10kerogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkürlerZeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
🙏
Teşekkürler. Yok ben oc den alıyorum ama tema geliştirmeyi başka bir arkadaşa 10k civarında yYGZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağ olun. O ilk iGokyuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler 🙏denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-12-2023, 16:52:25Temayı forumdan hangi arkadaş yaptı acaba hocam ? Başarılar dilerim.BuyAdLink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2023, 21:30:26yok forumdan birine yaptırmadım. Freelancer.com dan bir hintli arkadaş yaptıYGZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)