Selamlar, beğendiğinize sevindim. Alt yapı opencart. Teşekkürler
Evet ürünleri biz yapıyoruz. Yurt dışı gönderimi maalesef şimdilik yok
Aslında opencarttan çok iyi anlıyorum. Maliyet olarak 4-5 modül satın aldım onlar 200-250$ tuttu. Onun dışımda tema geliştirmeye 10k
çok teşekkürler

🙏
Teşekkürler. Yok ben oc den alıyorum ama tema geliştirmeyi başka bir arkadaşa 10k civarında y
Çok sağ olun. O ilk i
teşekkürler 🙏
Temayı forumdan hangi arkadaş yaptı acaba hocam ? Başarılar dilerim.