• 14-05-2009, 22:18:26
    #1
    merhaba arkadaşlar

    fragman sitesi açmayı düşünüyorum fragmanları hostta atıp oradan yayınlıcam. ve de giren kişi fragmanları indirebilecek

    böyle bişey yapsam yasal olarak uygun olur mu ?

    yani siteyi büyüttükten sonra herhangi bir engelle karşılaşmak istemiyorum açıkçası.

    bir de arkadaşlar google adsens de yayınlarım ileride google amca ne der bu işe

    ayrıca konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın başka bi yer bulamadım
  • 14-05-2009, 22:22:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benim bildiğim yasak değil. Sonuçta tanıtım filmleri..
  • 14-05-2009, 22:29:26
    #3
    bence de birşey olmaz diye düşünüyorum ancak çok site dolaştım sadece 1-2 site indirme linki vermiş onun için böyle bir konu açma gereği duydum.
  • 14-05-2009, 22:41:36
    #4
    İndirmekten çok seyrettirme tarzında açmanı öneririm. Zira çoğu kullanıcı indirmeyi sevmez. Direk seyretmek ister.

    Mesela bana fragman lazım ise seyretmek istiyorsan iki site var birinde download birinde online izle seçeneği varsa online izleme seçenekli siteyi tercih ederim.

    Bir zamanlar bende açmayı düşünüyordum fakat zor ve zahmetli bir iş ben bayağı bir araştırmıştım.

    Bir kere fragmanlarının hepsi bir standartta olmalı. Bu standartlardan en güzeli Apple sitesinde yayınlanan fragmanlar.

    Fakat şöyle bir sıkıntı var işe nereden ve nasıl başlayacağını iyi planlamalısın.

    her hafta neredeyse yeni film çıkıyor. Hepsini takip etmelisin bunları yıllara göre yada kategorilere göre ayırt etmelisin. Fragman altlarına yorum ekleyebilmeli kullanıcılar vs...

    Çok fazla irdelenmesi gereken konu var önce bunların hepsini çöz sonra siteyi aç derim yoksa 2 ay sonra domainin sedo'da görürürüz...
  • 14-05-2009, 22:43:02
    #5
    Tanıtım amaçlı olduğu için hiçbir sorun olmaz.Sonuçta adamların reklamını yapıyorsun
  • 14-05-2009, 23:21:38
    #6
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirmekten çok seyrettirme tarzında açmanı öneririm. Zira çoğu kullanıcı indirmeyi sevmez. Direk seyretmek ister.
    Mesela bana fragman lazım ise seyretmek istiyorsan iki site var birinde download birinde online izle seçeneği varsa online izleme seçenekli siteyi tercih ederim.
    Bir zamanlar bende açmayı düşünüyordum fakat zor ve zahmetli bir iş ben bayağı bir araştırmıştım.
    Bir kere fragmanlarının hepsi bir standartta olmalı. Bu standartlardan en güzeli Apple sitesinde yayınlanan fragmanlar.
    Fakat şöyle bir sıkıntı var işe nereden ve nasıl başlayacağını iyi planlamalısın.
    her hafta neredeyse yeni film çıkıyor. Hepsini takip etmelisin bunları yıllara göre yada kategorilere göre ayırt etmelisin. Fragman altlarına yorum ekleyebilmeli kullanıcılar vs...
    Çok fazla irdelenmesi gereken konu var önce bunların hepsini çöz sonra siteyi aç derim yoksa 2 ay sonra domainin sedo'da görürürüz...
    hem izlettirecem hemde indirtecem çok yönlü yani

    siteyi basit ama içeriği geniş bir şekilde yapmayı dünüyorum yani fragman izlettiririm altında film in konusu olur onun altında tabiki google reklamları onun altında da indirme linki.

    ayrıca domainini sedo da görürüz demişsin anlamadım sedo ne ki ?
  • 15-05-2009, 09:04:52
    #7


    Yani hemen açmak için acele etmeyin öncesinde bir materyalleri toplayın scripti tam anlamıyla hazırlayın içeriği belirleyin nereye ne koyacaksınız karar verin nereden alıntı yapacaksanız siteleri belirleyin sonra başlayın demek istedim...

    SEDO NEDİR
  • 23-05-2009, 19:11:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fragman yayınlamak yasak bir suç doğurmaz ama tavsiye etmiyorum. Tutacak bir proje değil bence.
  • 24-05-2009, 20:06:17
    #9
    Projeyi yorumlamak bize düşmez bence tutar deriz tutmaz .. Tutmaz deriz tutar ..

    Ama google,devlet,yasa buna birşey diyemez... Fragman film şirketi tarafından yayınlanan tanıtım videosu olduğu için sorun cıkmaz sanmıyorum ...