İndirmekten çok seyrettirme tarzında açmanı öneririm. Zira çoğu kullanıcı indirmeyi sevmez. Direk seyretmek ister.
Mesela bana fragman lazım ise seyretmek istiyorsan iki site var birinde download birinde online izle seçeneği varsa online izleme seçenekli siteyi tercih ederim.
Bir zamanlar bende açmayı düşünüyordum fakat zor ve zahmetli bir iş ben bayağı bir araştırmıştım.
Bir kere fragmanlarının hepsi bir standartta olmalı. Bu standartlardan en güzeli Apple sitesinde yayınlanan fragmanlar.
Fakat şöyle bir sıkıntı var işe nereden ve nasıl başlayacağını iyi planlamalısın.
her hafta neredeyse yeni film çıkıyor. Hepsini takip etmelisin bunları yıllara göre yada kategorilere göre ayırt etmelisin. Fragman altlarına yorum ekleyebilmeli kullanıcılar vs...
Çok fazla irdelenmesi gereken konu var önce bunların hepsini çöz sonra siteyi aç derim yoksa 2 ay sonra domainin sedo'da görürürüz...
hem izlettirecem hemde indirtecem çok yönlü yani
siteyi basit ama içeriği geniş bir şekilde yapmayı dünüyorum yani fragman izlettiririm altında film in konusu olur onun altında tabiki google reklamları

onun altında da indirme linki.
ayrıca domainini sedo da görürüz demişsin anlamadım sedo ne ki ?