Hocam ben şuan 33 üm ama kayıt olduğum zamanlarda 18 dim. Şimdi o tarihlerde 30 lu olanlar tam performans kaybı dönemine denk geliyor da o yüzden
Aynı şekilde hocam 32 yaşındayım. R10'a diğer taraftan transfer olduğumuzda 16-17 yaşındaydım sanırım. Bir dönem aradan sonra 2009da tekrar üye oldum (
profil link ) ama şuan bi düşündüm de performans kaybı dönemine denk gelmiş oluyorlar galiba ya.
Buarada konu sahibi hocam performans arttırmak adına görselleri geciktirin, font kullanımını azaltın, 403 hatası veren linkler varsa kontrol edip düzeltin, görsellerinizin boyutlarını düşürün performans artacaktır.