Forumun yaş ortalaması ilerlediği için bu konuları görmeyi bekliyordum düşğncesi ile girmiştim...
Durun hocam daha o kadar yaşlandık denilemez sanırım.
En fazla 50-55 oldu bizim devreler diye düşünüyorum ki bu yaşlarda da performans kaybını bilemiyorum maazallah.
Durun hocam daha o kadar yaşlandık denilemez sanırım.
En fazla 50-55 oldu bizim devreler diye düşünüyorum ki bu yaşlarda da performans kaybını bilemiyorum maazallah.
Hocam ben şuan 33 üm ama kayıt olduğum zamanlarda 18 dim. Şimdi o tarihlerde 30 lu olanlar tam performans kaybı dönemine denk geliyor da o yüzden