Forumun yaş ortalaması ilerlediği için bu konuları görmeyi bekliyordum düşğncesi ile girmiştim...
Durun hocam daha o kadar yaşlandık denilemez sanırım.

En fazla 50-55 oldu bizim devreler diye düşünüyorum ki bu yaşlarda da performans kaybını bilemiyorum maazallah.