Aynı şekilde hocam 32 yaşındayım. R10'a diğer taraftan transfer olduğumuzda 16-17 yaşındaydım sanırım. Bir dönem aradan sonra 2009da tekrar üye oldum (
profil link ) ama şuan bi düşündüm de performans kaybı dönemine denk gelmiş oluyorlar galiba ya.
Buarada konu sahibi hocam performans arttırmak adına görselleri geciktirin, font kullanımını azaltın, 403 hatası veren linkler varsa kontrol edip düzeltin, görsellerinizin boyutlarını düşürün performans artacaktır.
boyut azalırsa performans yükselir yani