Arkadaşlar, uzun süredir bu site işleriyle SMF, vbulletin, phpMbb, seditio işleriyle uğraşıyorum.1 çok yerde teknikerliğim var, sizde şöyle bi yardım istiyorum
site açacam lakin ne üzerine olsun.Uzun süredir metal- rock üzerine site açasım var neden?
günümüzde de gördüğümüz gibi gençlerimiz bu emomudur punkmudur böyle şeylere özentilik duyuyor, ve dolaştığım sitelerde bayağı üye ve hit görüyorum.Acaba bende böyle bişey açsa tutarmı?
2.olarak webmaster forumu açmak istiyorum, hem kendimi hemde herkezi geliştirmek amacıyla
sizden fikirlerinizi bekliyorum ne tür site olsun ve hangi sistemi kullanayım?
Ne tür Site Açayım?
4
●749
- 26-02-2009, 00:17:06öncelikle her yer forum doldu. cart ta forum curta forum. gelir istiyorsan *****. yok benimki hobi eğlencelik birşey diyorsan eğitici işler peşine koş ha bu eğitim işi gene foruma gidiyor yapacak birşey yok. Ama güzel bir portalla kendi hazırladığın dersleri yayınllarsan karşılığını alırsın
- 26-02-2009, 00:23:53Üyeliği durdurulduForum istiyorsan sağlam bir konu bulman lazım. O konu üzerine açman lazım bu saatten sonra anca o tutar. Genel forum veya rockmış emoymuş falan dersen onları açanlar çok fazla zaten kendinde belirtmişsin. Webmaster forumuda açma r10 a benzer rakip olmaya çalışan webmaster forumlarınında hali ortada. Sana tavsiyem şu zamanda bir kere kafandan forum olayını sil. Ben forum diyen kişileri forum olayından her seferinde uzaklaştırmaya çalışıyorum. Çünkü, özellikle Türk interneti Forum çöplüğüne döndü.. Sağlam iş yapan forum sayısı ise en fazla 100 dür..