Forum istiyorsan sağlam bir konu bulman lazım. O konu üzerine açman lazım bu saatten sonra anca o tutar. Genel forum veya rockmış emoymuş falan dersen onları açanlar çok fazla zaten kendinde belirtmişsin. Webmaster forumuda açma r10 a benzer rakip olmaya çalışan webmaster forumlarınında hali ortada. Sana tavsiyem şu zamanda bir kere kafandan forum olayını sil. Ben forum diyen kişileri forum olayından her seferinde uzaklaştırmaya çalışıyorum. Çünkü, özellikle Türk interneti Forum çöplüğüne döndü.. Sağlam iş yapan forum sayısı ise en fazla 100 dür..