• 22-02-2009, 05:51:56
    #1
    Öncelikle merhaba. Yakın zaman içerisinde yabancı bir müzik grubunun fan sitesini açacağız.Bu grup Dünyanın en büyük Trash Metal Gruplarından biridir.Sormak istediğim şu:
    Ben bu grubun fan sitesini açtığım zaman bu siteyi resmi fan sitesi olarak nasıl ilan edebilirim?Menejer ile bir şekilde irtibata geçtim diyelim.Benden ne isterler,ne gerekir bu resmi fan için?

    Grup 2004 yılında dağıldı(elektro gitarcı konser sırasında vuruldu). Ayrıca Türkiyede hiç fan siteside yok.

    Bu konuda bana bilgi verebilecek arkadaş varsa sevinirim.teşekkürler.
  • 22-02-2009, 10:42:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben Cüneyt Arkın için fan sitesi açmak istediğimde benden istedikleri domainin kendileri üzerine olması en az 2 editör hakkı ve reklam alınmamasıydı.

    Gerçi herkes farklı şartlar sunabilir. Tabiki siteyi açtığınız zaman kapatamıyorsunuzda
  • 22-02-2009, 10:54:37
    #3
    KoMuTaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Cüneyt Arkın için fan sitesi açmak istediğimde benden istedikleri domainin kendileri üzerine olması en az 2 editör hakkı ve reklam alınmamasıydı.
    Gerçi herkes farklı şartlar sunabilir. Tabiki siteyi açtığınız zaman kapatamıyorsunuzda
    O domain işi kötü olmuş.Zaten kapatmam da.Peki belirtmeden resmi fan sitesi desem bana zararı nedir? Grup yabancı çünkü.
  • 22-02-2009, 11:01:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kanuni açıdan ne olur bilimiyorum ama hem grup dağılmış hemde yabancı
    Yani en kötü ihtimalle düşünülürse farkedildiğinde Resmi Fan yazısını kaldırırsın
  • 22-02-2009, 11:43:13
    #5
    KoMuTaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanuni açıdan ne olur bilimiyorum ama hem grup dağılmış hemde yabancı
    Yani en kötü ihtimalle düşünülürse farkedildiğinde Resmi Fan yazısını kaldırırsın
    Evet ama o zaman da imaj zedelenmesi var işin içinde Grup dağıldı ama menejerleri halen var.Yani isim devam ediyor.
  • 22-02-2009, 11:45:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    teknoblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama o zaman da imaj zedelenmesi var işin içinde Grup dağıldı ama menejerleri halen var.Yani isim devam ediyor.

    Evet o konuda haklısın
    Ama isteyecekleri aynı olmayabilir biliyorsun.
  • 22-02-2009, 11:56:12
    #7
    KoMuTaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet o konuda haklısın
    Ama isteyecekleri aynı olmayabilir biliyorsun.
    Bende ondan korkuyorum ya daha fazlasını da isteyebilirler,Daha azınıda ama Türkiyede fazla hayran kitlesi var beni üzeceklerini sanmam

    Başka Fikri olan arkadaşlar?