Ben Cüneyt Arkın için fan sitesi açmak istediğimde benden istedikleri domainin kendileri üzerine olması en az 2 editör hakkı ve reklam alınmamasıydı.
Gerçi herkes farklı şartlar sunabilir. Tabiki siteyi açtığınız zaman kapatamıyorsunuzda
O domain işi kötü olmuş.Zaten kapatmam da.Peki belirtmeden resmi fan sitesi desem bana zararı nedir? Grup yabancı çünkü.