• 20-02-2009, 10:46:13
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Merhabalar R10 Dostları Sitemi Tasarladım Hala Da Ugrasıyorum Explorer de Herhangi Bir Sorun Yok Fakat Firefox İle Actıgımızda Baya Bir Şekil Değişikligi Var Nasıl Duzenleyebilirim Yardım Ederseniz Sevinirim İyi Gunler.

    Adres : www.myhayal.com
  • 20-02-2009, 10:56:04
    #2
    FF 3.0.6 ile IE8 de aynı görünüyor
    Sorun yok
  • 20-02-2009, 13:43:07
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Sorun Benden mi Kaynaklı Yani Anlamadım ki?

    Diger birkac kisiye goruntusunu sordum firefox ile tablolar yerinde değil diye yanıt geldi.
  • 20-02-2009, 14:37:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bende firefox kullaniyorum herşey normal görünüyor. Bozulmuş denilen ekran görüntüsünüde atarsanız daha açıklayıcı olur
  • 20-02-2009, 18:22:52
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bu Firefox Gorunumu :