Merhabalar R10 Dostları Sitemi Tasarladım Hala Da Ugrasıyorum Explorer de Herhangi Bir Sorun Yok Fakat Firefox İle Actıgımızda Baya Bir Şekil Değişikligi Var Nasıl Duzenleyebilirim Yardım Ederseniz Sevinirim İyi Gunler.
Adres : www.myhayal.com
Yardımcı Olurmusunuz.
4
●370
- 20-02-2009, 14:37:53Üyeliği durduruldubende firefox kullaniyorum herşey normal görünüyor. Bozulmuş denilen ekran görüntüsünüde atarsanız daha açıklayıcı olur