Merhabalar R10 Dostları Sitemi Tasarladım Hala Da Ugrasıyorum Explorer de Herhangi Bir Sorun Yok Fakat Firefox İle Actıgımızda Baya Bir Şekil Değişikligi Var Nasıl Duzenleyebilirim Yardım Ederseniz Sevinirim İyi Gunler.

Adres : www.myhayal.com