arkadaşlar onarcade kurulu bir sitem var sitede herhangi bir karakter problemi yoktu taki biri konuların birine yorum yapana kadar yapılan yorumlarda ş ı ğ harfleri problemli çıkıyor nasıl düzeltebilirim acaba yardımcı olursanız sevinirim
(þýðÝ)(ğşıİ)
ü,ö,ç de problem yok
onarcade yorumlarda türkçe karakter problemi
1
●351
- 05-03-2009, 20:59:04Üyeliği durduruldu