• 29-01-2009, 19:36:46
    #1
    arkadaşlar onarcade kurulu bir sitem var sitede herhangi bir karakter problemi yoktu taki biri konuların birine yorum yapana kadar yapılan yorumlarda ş ı ğ harfleri problemli çıkıyor nasıl düzeltebilirim acaba yardımcı olursanız sevinirim


    (þýðÝ)(ğşıİ)

    ü,ö,ç de problem yok
  • 05-03-2009, 20:59:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...rilmistir.html

    Çözümü arkadaslar bulmus.