arkadaşlar onarcade kurulu bir sitem var sitede herhangi bir karakter problemi yoktu taki biri konuların birine yorum yapana kadar yapılan yorumlarda ş ı ğ harfleri problemli çıkıyor nasıl düzeltebilirim acaba yardımcı olursanız sevinirim


(þýðÝ)(ğşıİ)

ü,ö,ç de problem yok