• 07-01-2009, 12:43:07
    #1
    a0z
    Üyeliği durduruldu
    Benim merak ettiğim birşey var.Domain satanlar, posta karşılık domain verenler nasıl birbirlerine domaini veriyor?
    Örnekle anlatayım;Şimdi benim bir domainim var ben bu domaini ihs'den almışım,satmak istiyorum.Alacaklınında isimtescil'de hesabı var.
    Ben şimdi bu arkadaşa domaini devredebilmek için kendi hesabımın şifresini mi vereceğim?Yoksa başka türlü de oluyor mu?
  • 07-01-2009, 12:55:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tranfser etceksin arkadaşım eğer senin dediğimden anladığım buysa
  • 07-01-2009, 15:45:10
    #3
    Domaini vereceğin kişinin ihs'den hesap açması çok daha kolay bir yöntem olur. Transfer anlık değil, zaman alan bir süreç.
  • 07-01-2009, 18:40:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    domain firmalari farklı oldugu için fark ücreti alıyorlar transver ücreti yani ama ayni firma içerisinde olsa almıyorlar.transver konusuda domain panelde gorursun şifre vermeyeceksın