Benim merak ettiğim birşey var.Domain satanlar, posta karşılık domain verenler nasıl birbirlerine domaini veriyor?
Örnekle anlatayım;Şimdi benim bir domainim var ben bu domaini ihs'den almışım,satmak istiyorum.Alacaklınında isimtescil'de hesabı var.
Ben şimdi bu arkadaşa domaini devredebilmek için kendi hesabımın şifresini mi vereceğim?Yoksa başka türlü de oluyor mu?