• 29-12-2008, 17:44:08
    #1
    merhaba arkadaşlar bakıyorumda bazı arkadaşlar bloggerin hostunu kullanıyorlar ve domainleri isimtescilde bunu nasıl yapıyorlar ve sitelerinin hitide 15k falan gordum ne kadara kadar kaldırır host neden herkez öle kullanmıyor - yanları ve + yanları neri acaba_?
  • 29-12-2008, 18:56:24
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Blogger ile kendinize özel alan adı kullanın | Blog Wolkanca

    Blogger Domain Yönetimi / Damacana.org
  • 29-12-2008, 19:09:41
    #3
    Subdomain kaydedemiyor muyuz blogger'a ?
  • 29-12-2008, 19:10:24
    #4
    Yapabilirsin. panelinde Cname kaydı oluşturma yeri varsa tarif edebilirim.
  • 29-12-2008, 19:31:35
    #5
    Cpanel 11 kullanıyorum ama şöyle bir baktığımda cname diye birşey göremedim,hangi menü'nün alt dalında ki acaba ?
  • 29-12-2008, 19:34:03
    #6
    Bende ihsdeki domainimi kullanıyorum.Blogumda anlatmıştım ayarları..
  • 01-01-2009, 09:19:12
    #7
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cpanel 11 kullanıyorum ama şöyle bir baktığımda cname diye birşey göremedim,hangi menü'nün alt dalında ki acaba ?
    hayır cpanel'de değil alan adı kontrol panelinde cname kaydı ile ilgili bir bölüm varsa ordan yoksa domain kayıt firmanıza bir ticket açıp

    örn şu şekilde..

    sub.domain.com cname kaydını ghs.google.com ve TTL değerini 3600 yaparmısınız dersen olabilir (birçok firma + ücret talep edebilir) ,


    bu domain sadece blog için alındıysa everydns.com işini görür,