merhaba arkadaşlar bakıyorumda bazı arkadaşlar bloggerin hostunu kullanıyorlar ve domainleri isimtescilde bunu nasıl yapıyorlar ve sitelerinin hitide 15k falan gordum ne kadara kadar kaldırır host neden herkez öle kullanmıyor - yanları ve + yanları neri acaba_?