Merhaba,
Ben bi site yaptım fakat sitenin 1024*768 boyutlarında görünmesini istiyorum. En dış tablonun boyutunu bu şekilde ayarlasam olacak sanırım. Bu ayarı nasıl yaparım, ayrıca diger alt sayfaların da aynı şekilde olması için ne yapmam gerekir.
Taşekkürler.
Siteyi 1024*768 ayarlamak?
3
●1.059
- 25-11-2006, 19:10:10Üyeliği durduruldu
- 25-11-2006, 23:24:16Üyeliği durdurulduPeki bu yuzdenin ideali degeri nedir şuanda 98% ama farklı çözünürlüklerde çirkin görünüyor. Sizce ne yapmalıyımçdeli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle