• 25-11-2006, 19:10:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Ben bi site yaptım fakat sitenin 1024*768 boyutlarında görünmesini istiyorum. En dış tablonun boyutunu bu şekilde ayarlasam olacak sanırım. Bu ayarı nasıl yaparım, ayrıca diger alt sayfaların da aynı şekilde olması için ne yapmam gerekir.
    Taşekkürler.
  • 25-11-2006, 19:48:35
    #2
    bence herhangi bir sayfa boyutuna bağlı kalma, çünkü bütün ziyaretçimer aynı sayfa çözünürlüğünü kullanmayacaklardır.

    daha sağlıklı bir yöntem olarak likid tasarımlar yap

    boyutları pixel cinsinden değil, yüzde cinsinden ver
  • 25-11-2006, 23:24:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence herhangi bir sayfa boyutuna bağlı kalma, çünkü bütün ziyaretçimer aynı sayfa çözünürlüğünü kullanmayacaklardır.

    daha sağlıklı bir yöntem olarak likid tasarımlar yap

    boyutları pixel cinsinden değil, yüzde cinsinden ver
    Peki bu yuzdenin ideali degeri nedir şuanda 98% ama farklı çözünürlüklerde çirkin görünüyor. Sizce ne yapmalıyımç
  • 26-11-2006, 00:52:58
    #4
    sayfanın boyutlarını deneyerek kendin bulacaksın yani % kaç yapsan daha iyi olur diye deneyecen sonra ayarı turtturdukdan sonra o kalıp üzerine devam edecen