Merhaba,
Ben bi site yaptım fakat sitenin 1024*768 boyutlarında görünmesini istiyorum. En dış tablonun boyutunu bu şekilde ayarlasam olacak sanırım. Bu ayarı nasıl yaparım, ayrıca diger alt sayfaların da aynı şekilde olması için ne yapmam gerekir.
Taşekkürler.