• 15-11-2008, 10:56:30
    #19
    Benim hesabı 12 kişi kullanıyordu, dün uçtu
    Tavsiyem hesabınızı kimseyle paylaşmamanızdır.
  • 15-11-2008, 11:06:03
    #20
    1 yılı geçkin süredir hesabımı ortalama 4 kişi kullanıyoruz hiç birşey yok arada 2 defa hesabım çalındı++rapid puanlarım biri tarafından çevrildi bir mailde anında hizmet geri verdiler bana alıştılar heralde bişi diyen yok : )

    ama illa banlanırsanız size tavsiyem hesabım çalınmış eski şifresi şu ödeme yaptığım bilgiler şunlar hesabımın geri verilmesini istiyorum diye mail atın en geç 2 gün içinde geri verirler..yanında da ekleyin hesabımı başkaları kullanmış falan diye..çalıntı hesapları kanıtlayınca geri vermeleri kesin gibi birşey mağdurlara geçmiş ola
  • 15-11-2008, 11:20:15
    #21
    warchild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yılı geçkin süredir hesabımı ortalama 4 kişi kullanıyoruz hiç birşey yok arada 2 defa hesabım çalındı++rapid puanlarım biri tarafından çevrildi bir mailde anında hizmet geri verdiler bana alıştılar heralde bişi diyen yok : )

    ama illa banlanırsanız size tavsiyem hesabım çalınmış eski şifresi şu ödeme yaptığım bilgiler şunlar hesabımın geri verilmesini istiyorum diye mail atın en geç 2 gün içinde geri verirler..yanında da ekleyin hesabımı başkaları kullanmış falan diye..çalıntı hesapları kanıtlayınca geri vermeleri kesin gibi birşey mağdurlara geçmiş ola
    hocam bunun için ingilizce bi özür maili yazabilir miyiz?
  • 15-11-2008, 11:52:15
    #22
    @lordsebbo özür maili yazmanın bence pek bir manası olmaz dediğim gibi hesabım çalımış ben farkında olmadan kullanmışlar de.. çakma ingiizcem ile misal olarak;
    //başıl olarak // hacked my account//
    hi. my account id is 12132132435
    my account hacked by somebody.. somebody use my account..I can't discover this action.Therefore rapidshare account banned by you..can you help me this point. I wanna give my account please..
    my paypal id ..
    //rapidi hangi yolla aldıysan o idleri yaz
    my old password: hebele hödü
    eski şifreni yaz
    //////bu kadar bunu yaz gönder inanırlarsa büyük ihtimal geri verirler başlığı öyle yazarsan daha iyi olur ingilizcesi daha iyi birileri bu metni daha etkili bir şekilde düzenleyebilir.ben genelde bu formatta gönderiyorum umarım geri verirler kolay gele
  • 15-11-2008, 12:44:58
    #23
    Benim hesap(lar) sağlam (:
  • 15-11-2008, 13:06:35
    #24
    9kişi kullanıyoruz sorun yok ama yöntem önemli bir adet rapid pre + 1 adet yur dışı vps(trafiği çok) + script herşey bu kadar rapid tek ip istemiyormu al sana tek ip. dosyayı sunucuya çekiyorum ordanda biz alıyoruz 9 kişi ortalama 130kb ile sıkıntı yok.